امروزه، یکی از راه های کسب در آمد فعالیت در شبکه های مجازی و اجتماعی می باشد. در گذشته، به دلیل عدم وجود تکنولوژی امکان کسب در آمد در هر مکانی و با هر شرایطی غیر قابل ممکن بوده است. اما امروزه، خوشبختانه افراد می توانند در هر مکانی که حضور دارند و با هر شرایطی، از شبکه های مجازی کسب در آمد کنند. جالب است بدانید که بسیاری از افراد، به عنوان شغل دوم خود از فضای مجازی کسب در آمد می کنند و هرچه فعالیت آن ها بیشتر باشد، در آمدشان بالا تر است.

یکی از صفحات مجازی محبوب در میان مردم، اینستاگرام می باشد. امروزه، بیش از 50 میلیون نفر در شبکه مجازی اینستاگرام حضور دارند و در حال فعالیت می باشند. جالب است بدانید که اینستاگرام دارای امکانات بسیار فراوانی می باشد و این امر موجب شده تا افراد بسیار زیادی از آن استفاده نمایند. علاوه بر آن، با استفاده از ترفند ها و تبلیغات می توان از اینستاگرام کسب در آمد نمود و به در آمد های بالایی دست یافت. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه کسب در آمد از اینستاگرام آشنا شوید.

روش های کسب در آمد از اینستاگرام

فروش تبلیغات مستقیم، یکی از بهترین و مهم ترین روش های کسب در آمد از شبکه مجازی اینستاگرام می باشد. برای این کار می بایست یک صفحه مجازی در اینستاگرام برای خود درست کنید و تلاش نمایید تا تعداد دنبال کننده ها را به بیش از 2000 نفر برسانید. هر چه تعداد دنبال کننده های صفحه اینستاگرامی شما بیشتر باشد، می توانید برای فروش تبلیغات در آمد بیشتری کسب نمایید. به عنوان مثال، اگر با صفحه 1000 نفری به ازای انتشار هر تبلیغ 5 هزار تومان دریافت نمایید، با صفحه 10 هزار نفری می توانید به ازای منتشر نمودن هر تبلیغ 50 هزار تومان از افراد دریافت کنید.

یکی دیگر از روش های کسب در آمد از اینستاگرام، فروش کالا و خدمات می باشد. امروزه، یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی کشور اینستاگرام می باشد و افراد بسیار زیادی از طریق اینستاگرام به فروش کالا و خدمات پرداخته اند. برای شروع کار، می بایست مقداری سرمایه اولیه را صرف خرید کالا های مورد نظر بکنید. پس از آن، عکس کالا ها را به همراه محتوا های توضیحاتی برای آن ها در صفحه خود منتشر نمایید. اگر بتوانید روزانه 20 الی 25 سفارش داشته باشید، می توانید به در آمد های میلیونی برسید.

فروش فالور، لایک و کامنت اینستاگرام، یکی دیگر از روش های کسب در امد در فضای مجازی می باشد. امروزه افراد زیادی در اینستاگرام فعالیت می کنند و علاقه شدیدی دارند که تعداد دنبال کنندگان آن ها بیشتر از دیگران باشد. به همین دلیل، می توانید با فروش فالوور به در آمد های خوبی برسید. علاوه بر آن، با استفاده از لایک و کامنت های متفاوت برای صفحات اینستاگرامی، می توانید به ازای هر کدام مبلغ بالایی را از صاحب پیج دریافت کنید و در کمترین زمان ممکن به در آمد های بالایی برسید و لذت ببرید.

استوری گذاشتن در پیج، یکی دیگر از روش های کسب در آمد از اینستاگرام مارکتینگ می باشد. برای انجام این کار، می بایست تعداد دنبال کنندگان پیج شما حداقل بیش از 2000 باشند. به همین دلیل می بایست پیش از انجام این کار تعداد فالوور های خود را افزایش دهید. سپس می توانید با استفاده از قرارداد با شرکت های مختلف، به ازای هر استوری تبلیغاتی برای آن ها در آمد بالایی کسب نمایید. جالب است بدانید که هر چه تعداد دنبال کننده های صفحه اینستاگرام شما بیشتر باشد، می توانید نرخ بالا تری را از صاحبان کسب و کار ها دریافت کنید.

مزایای کسب در آمد از اینستاگرام

تابحال به این مسئله فکر کردین که بدون بیرون رفتن از خانه و دور بودن از خطرات دنیای بیرون و مشکلات، می توان کسب در آمد نمود. در بسیاری از مواقع، افرادی که زیر 18 سال سن دارند نمی توانند به کسب و کار بپردازند و برای هزینه و مخارج خود، می بایست از پدر و مادر خود درخواست نمایند. البته، امروزه با وضعیت مالی نا درست بسیاری از خانواده ها، تامین خرج فرزندان نوجوان کار بسیار دشواری می باشد. اما نوجوانان از سنین 12 سال به بالا، می توانند در اینستاگرام به بهترین شکل ممکن کسب در آمد کنند.

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، کسب و کار های بیرون از خانه دارای مشکلات فراوانی می باشد. علاوه بر آن، محدودیت هایی وجود دارد که همه افراد نمی توانند به وسیله آن ها موفق شوند و کسب و کاری را برای خود دست و پا کنند. اما آن ها می توانند به وسیله نصب و فعالیت در اینستاگرام، به کسب در آمد بپردازند و هرچه فعالیت خود را زیاد تر کنند، در آمدشان افزایش می یابد. مهم ترین ابزارها در اینستاگرام مارکتینگ را اینجا بخوانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.