امروزه یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات کسب و کار، ثبت فروشگاه در اینستاگرام می باشد. همانطور که می دانید، استفاده از تبلیغات سنتی و پیش پا افتاده نمی تواند گزینه خوبی برای بهبود یافتن کسب و کار باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد از صفحات و شبکه های مجازی پر بازدید از جمله اینستاگرام استفاده می نمایند و کسب و کار خود را در آن ثبت می نمایند. اینستاگرام دارای ابزار های مختلفی می باشد که هر کدام می تواند در تبلیغات به ما کمک کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مهم ترین ابزار اینستاگرام آشنا شوید.

اولین ابزار اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

هشتگ ها، یکی از ابزار های بسیار قدرتمند و تاثیر گذار در تمامی شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام می باشند که دارای کاربرد های فراوانی هستند. هشتگ ها، برچسب دسته بندی موضوعات در سطح جهانی هستند و این امر موجب می شود تا با استفاده از آن ها بتوانیم بازدید پست تبلیغاتی خود را چندین برابر افزایش دهیم. هشتگ ها به کاربران اینستاگرام کمک می کند تا بتوانند پست تبلیغاتی کسب و کار شما را به آسوده ترین شکل ممکن بیابند.

انواع هشتگ ها در اینستاگرام مارکتینگ

یکی از نکات بسیاری مهمی که می بایست در هنگام تبلیغات و بازاریابی به وسیله اینستاگرام بدانید، انواع هشتگ ها می باشد. هشتگ ها در تمامی شبکه های مجازی به سه دسته تقسیم می شوند. هشتگ های توضیح، به منظور شرح دادن کالا های فروشگاه برای بازدید کنندگان می باشد. به عنوان مثال، زمانی که بازدید کنندگان نام کالایی را جستجو نمایند با کمک هشتگ می توانند سریعا توضیحات مربوط به آن کالا را بیابند و پاسخ سوالات خود را پیدا نمایند.

هشتگ برند، یکی از مهم ترین انواع هشتگ ها می باشد که در کسب و کار و اینستاگرام مارکتینگ دارای کاربرد های فراوانی می باشد. زمانی که شما برند فروشگاه یا کسب و کار خود را به صورت هشتگ در اینستاگرام ذخیره می کنید، موجب می شود تا مشتریان بتوانند با کوچک ترین جستجو درباره برند کسب و کار شما، سریعا صفحه اصلی فروشگاه شما را پیدا کنند و وارد آن بشوند. به عبارتی دیگر، وظیفه هشتگ برند معرفی کامل کسب و کار شما و تشریح خدمات برای مشتریان می باشد.
هشتگ کمپین، یکی دیگر از انواع هشتگ ها محسوب می شود که برای پست های تبلیغاتی مناسبتی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای زمان محدودی می باشد.

چگونه بر روی پست های تبلیغاتی خود هشتگ قرار دهیم؟

برای آن که بتوانید افراد زیادی را مجذوب پست های تبلیغاتی کسب و کار خود کنید و بازدید های خود را چندین برابر کنید، می بایست از هشتگ استفاده نمایید. قرار دادن هشتگ بر روی پست های تبلیغاتی، کار بسیار آسانی است ولی می بایست پیش از انجام آن، برخی از اطلاعات ضروری را کسب نمایید. یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در هنگام هشتگ گذاری بر روی پست های خود رعایت کنید، استفاده از هشتگ برای پست های مفید و بهترین پست های تبلیغاتی می باشد.

برای قرار دادن هشتگ بر روی پست های تبلیغاتی، می بایست ابتدا پست تبلیغاتی مورد نظر خود را در اینستاگرام منتشر کنید. سپس در بخش کپشن، توضیحات مختصر و مفیدی برای کالا و اجناس فروشگاه خود بنویسید و پس از آن، علامت هشتگ(#) را قرار دهید. لازم به ذکر است که پس از اضافه نمودن هشتگ، می بایست پست تبلیغاتی خود را چک کنید و مطمئن شوید که کپشن شما کاملا به رنگ آبی در آمده باشد چرا که اگر هشتگ ثبت شده به رنگ سیاه باشد، یعنی ثبت نشده است و در حین ثبت شدن نکاتی رعایت نشد است.

مهم ترین بخش برای قراردادن ساده هشتگ بر روی پست های تبلیغاتی قراردادن فاصله های مفید می باشد. همانطور که می دانید، اگر فواصل میان کلمات و هشتگ را رعایت نکنید، ممکن است هشتگ شما به رنگ آبی در نیاید و ثبت نشود. به همین دلیل، می بایست پس از آن که کپشن خود را تکمیل نمودید، بدون آن که فاصله ای بگذارید علامت هشتگ (#) را قرار دهید و پس از آن کلید فاصله بر روی کیبورد خود را یک مرتبه فشار دهید تا کپشن شما به رنگ آبی در آید. پیشنهاد می شود برای اطمینان خاطر بیشتر، پس از قرار دادن هشتگ با یک تلفن همراه دیگر پست اینستاگرامی خود را چک نمایید.

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، قرار دادن هشتگ در اینستاگرام مارکتینگ می تواند گزینه بسیار خوبی برای جذب بازدید کنندگان باشد. با جذب بازدید کنندگان، می تواند افراد زیادی را به کسب و کار خود فرا بخوانید و در کمترین زمان ممکن شاهد افزایش چند برابری در آمد خود بشوید و موفقیت های زیادی را کسب نمایید. استراتژی مربوط به تولید محتوا در اینستاگرام را در مقاله مربوطه بخوانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.