امروزه، بسیاری از متخصصان در زمینه بازاریابی دیجیتالی، از شما می خواهند که از گیمیفیکشن در ویدئو مارکتینگ استفاده نمایید. با پیشرفت تکنولوژی و هجوم افراد زیادی به شبکه های اجتماعی، راه و روش های فراوانی برای بازاریابی و جذب مشتریان به وجود آمده است. یکی از روش های موثر برای جذب مشتریان به کسب و کار و افزایش در آمد، ویدیو مارکتینگ یا همان بازاریابی ویدیویی می باشد. برای آن که بتوانید بازاریابی ویدیویی موفقی داشته باشید، می بایست به نکاتی توجه نمایید تا بتوانید به وسیله ویدئو طراحی شده افراد زیادی را به کسب و کار خود فرا بخوانید.

زمانی که متخصصان به شما پیشنهاد می کنند که از گیمیفیکشن در ویدئو مارکتینگ استفاده کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش آید که گیمیفیکشن چیست؟ در بسیاری از مواقع ممکن بازی های ساده ویدیویی را مشاهده کرده باشید که محتوای اصلی آن ها، تبلیغات کسب و کار ها می باشد. گیمیفیکشن به زبان فارسی، یعنی بازی سازی می باشد. زمانی که شما بتوانید با استفاده از گیمیفیکشن یک محتوای تبلیغاتی مرغوب درست کنید، می توانید مشتریان زیادی را به کسب و کار یا فروشگاه خود علاقه مند سازید و آن ها را مجذوب خود نمایید.

چرا از گیمیفیکشن در ویدئو مارکتینگ استفاده کنیم؟

امروزه، بسیاری از افراد از مشاهده ویدیو های تبلیغاتی یا مطالعه متن ها خسته شده اند و علاقه چندانی به آن ها نشان نمی دهند. جالب است بدانید که می توانید محتوای تبلیغاتی خود را به صورت گیمیفیکشن ویدیو درست کنید. با استفاده از گیمیفیکشن ویدیو مارکتینگ، می توانید یک سرگرمی بسیار خوبی برای بازدیدکنندگان خود فراهم نمایید و در بازی ساخته شده، آن ها را به کسب و کار خود فرا بخوانید و در کمترین زمان شاهد افزایش در آمد خود بشوید.

بیش از 99 درصد افرادی که در شبکه های مجازی حضور دارند، علاقمند به بازی های ساده و ویدیویی می باشند. زمانی که شما بتوانید محتوا های تبلیغاتی خود را به وسیله یک بازی ساده به بازدید کنندگان خود انتقال دهید، موجب می شود تا علاقه آن ها نسبت به صفحه مجازی شما افزایش یابد و برای ادامه بازی، به صفحه شما وارد بشوند. با استفاده از این ترفند در ویدیو مارکتینگ، می توانید افراد زیادی را مجذوب صفحات مجازی تبلیغاتی خود نمایید و در نتیجه شاهد افزایش مشتریان کسب و کار خود بشوید. به همین دلیل، بسیاری از متخصصان در زمینه دیجیتال مارکتینگ، به شما توصیه می کنند که از گیمیفیکشن در ویدئو مارکتینگ استفاده کنید.

اهمیت استفاده از گیمیفیکشن در ویدیو مارکتینگ چیست؟

امروزه، افراد بسیار زیادی به وسیله ویدیو مارکتینگ در شبکه های اجتماعی اقدام به تبلیغ کسب و کار خود نموده اند. این امر موجب شده تا یک صحنه رقابت بسیار بزرگ در میان افراد به وجود آید و هر کسی که بتواند ویدیوی بهتری ارائه کند، می تواند مشتریان بیشتری را جذب نمایید. به همین دلیل، متخصصان پیشنهاد می کنند که از گیمیفیکشن در ویدیو مارکتینگ استفاده کنید تا بتوانید در صحنه رقابت نفر اول باشید و تمامی مشتریان را جذب کسب و کار خود نمایید.

زمانی که شما در ساخت محتوای تبلیغاتی ویدیویی، از گیمیفیکشن استفاده می نمایید، موجب می شود تا افراد دیگر تمایلی نداشته باشند که ویدیو های تبلیغاتی صفحات مجازی دیگر را مشاهده نمایند و برای سرگرمی خود وارد صفحه مجازی شما می شوند و با استفاده از بازی تبلیغاتی طراحی شده ویدیویی، به کسب و کار شما مجذوب می شوند و برای خرید از فروشگاه شما، تمایل بیشتری دارند. علاوه بر آن، برای بازی ویدیویی تبلیغاتی تولید شده دوستان و آشنایان خود را فرا می خوانند و این امر موجب می شود تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن شاهد افزایش در آمد چندین برابری باشید.

استراتژی استفاده از گیمیفیکشن در ویدیو مارکتینگ

برای آن که بتوانید یک گیمیفیکشن و ویدیو مارکتینگ موفقی داشته باشید، می بایست نکاتی را مورد توجه قرار دهید. زمانی که یک چالش به صورت بازی ویدیویی تهیه می کنید، می توانید این شرط را برای بازدید کنندگان بگذارید که اگر آن ها بتوانند در این چالش مقام خوبی بیاورند، می توانند از تخفیفات ویژه فروشگاه ما بهره مند بشوند. با استفاده از این نوع استراتژی در گیمیفیکشن ویدیو مارکتینگ، می توانید مشتریان خود را چندین برابر نمایید.

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، امروزه افراد بسیار زیادی برای کسب و کار خود به دنبال تبلیغات موثری می باشند. یکی از ترفند های تبلیغات که بسیار موثر می باشد، ویدیو مارکتینگ است. جالب است بدانید که متخصصان دیجیتال مارکتینگ همیشه به شما پیشنهاد می کنند که از گیمیفیکشن در ویدیو مارکتینگ استفاده کنید تا بتوانید افراد زیادی را مجذوب صفحه مجازی خود کنید و در نتیجه به کمک این روش، مشتریان خود را افزایش دهید و در صحنه رقابت همکاران خود برتر شوید و به در آمد های خوبی برسید. برای دریافت مشاوره ویدئو مارکتینگ اینجا کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.