با گسترش روز افزون فضای دیجیتال، استفاده از انواع کامپیوترها و گوشی های همراه قطعا به خاطر نیاز سریع و دسترسی آسان به اطلاعات است. اطلاعات مورد نیاز شامل همه نوع اطلاعاتی از قبیل شماره های کارت بانکی، رمز، فایل های نوشتاری، عکس و ویدئو هستند. برای همه افراد جابجایی و انتقال داده به سادگی امکان پذیر نیست و نیاز به سخت افزار و نرم افزار مناسب و خاص خود داشته تا بتوانند اجرا شوند. از فایل های سنگین و پرحجم، ویدئو ها هستند؛ که کاربر برای اجرای این گونه فایل ها باید برنامه های مناسب آن را پیدا کند.
علاوه بر کاربران، کسب و کارهای بسیاری هم مایلند که اطلاعات خود را به اشتراک بگذراند؛ کسب و کارهایی که در فضای دیجیتال به دنبال تجارت الکترونیک هستند؛ به نوعی برای خود به دنبال ایجاد مزیت هستند.

قطعا برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با تعداد زیاد، مسئله ی نیاز به فضا به میان می آید. با مکعب دیگر نگران فضای ذخیره سازی و انباشته شدن اطلاعات به طور نامنظم نباشید. مکعب میزبان اطلاعات، تمام کاربران و کسب و کارها است که 5 گیگابایت فضای دیجیتالی رایگان به هر حسابی که در سایت ثبت نام کرده، اختصاص می گردد. درواقع سرویس های ابری ذرت_مکعب، ارائه دهنده سرویس ذخیره سازی ابری بر مینای object storage و ارائه دسترسی با استفاده از ابزارهای توسعه دهنده ها API و پنل مدیریت کاربری در موقعیت های جغرافیایی مختلف و همچنین CDN است.
ویژگی های ذرت_مکعب
انتخاب مناسب برای استارت‌آپ‌ها و سازمان‌ها
با داشتن قیمت مناسب و تخفیف های ویژه برای استارتاپ ها فرصت خوبی برای معرفی، خرید و فروش محصولاتشان است.
شروع رایگان
پس از ساختن مکعب، تا سقف اعتبار داده شده می توانید به طور رایگان فضا در اختیار داشته باشید و از این خدمت رایگان لذت ببرید.
همیشه در دسترس
بالا بودن سرورها با میزان بالای 99 درصدی ، در دسترس بودن را به شما تضمین می کند.
با خیال راحت توسعه دهید
بدون نگرانی از کم بودن فضا به فعالیت خود بپردازید و اگر با مشکل فضا مواجه شدید، برای شما فضای بیشتری بدون ایجاد اخلال و مشکلی اختصاص داده و هزینه آن به صورت حساب شما اضافه می شود.
تلفیق سادگی و کارایی، پایش مکعب‌ها به صورت زنده، مدیریت فایل و امکان تغییر کلید دسترسی مکعب از امتیازهای بالای داشبور مکعب هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.