در بین افراد اطراف خود چه تعدادی از افراد زمان کار کردن با کامپیوتر را دارند؟ چند درصد افراد کارهای خود مانند پرداخت قبض تا وبگردی را با کامپیوتر انجام می دهند؟ ضریب نفوذ گوشی هوشمند و استفاده از اپلیکیشن در ایران 115 درصد است این یعنی تعداد گوشی های هوشمند فعال در ایران بیشتر از جمعیت کشور است.
طراحی وب سایت ، فروش اینترنتی و شروع یک تجارت الکترونیکی هیچ وقت آسان تر و سریع تر از این نبوده است. سپهر مجموعه ی متنوعی از ابزارها و امکانات یکپارچه برای ایجاد وب سایت شما را بر بستر رایانش ابری گردآوری کرده است تا شما بتوانید در عرض چند دقیقه وب سایت خود را به صورت رایگان افتتاح کنید. www.sepehrcc.com خدمات سپهر شامل : طراحی سایت ، فروشگاه ساز و سایت ساز اینترنتی، اپلیکیشن موبایل فروشگاهی ، ربات تلگرام فروشنده، سئو سایت (بهینه سازی سایت) و طراحی قالب اختصاصی میباشد.

وظیفه ی اصلی سپهر

فراهم نمودن ابزارها و خدمات مورد نیاز هر یک از سرویس گیرندگان سیستم جهت انجام فعالیت تجاری و اقتصادی بر بستر وب است. در واقع سپهر پلتفرمی است شامل نرم افزار، افراد، شرکت ها، سازمان ها، تجربیات و اطلاعات که در کنار یکدیگر امکان تجارت الکترونیکی را برای سرویس گیرنده آسان، ارزان، کاربردی، هدفمند و هوشمند می سازند.

بر این اساس در زمینه ی فنی از آنجا که حاصل تحقیق ها و بررسی های اولیه، سرمایه گذاری بر تکنولوژی های حوزه ی پردازش ابری و cloud computing بود سعی شد با پیگیری و مهارت آموزی کادر فنی در تکنولوژی های حوزه ی پردازش توزیع شده clustering و تکنیک های رایانش ابری، بستر فنی مناسب جهت توسعه ی نرم افزار با این متدولوژی در شرکت فراهم شود.
بدون نیاز به ورود اطلاعات مجدد در اپلیکیشن
اگر فروشگاه اینترنتی شما روی سپهر است بدون هیچ پیش نیازی اپلیکیشن اندروید یا iOS شما با اطلاعات فروشگاه کار می کند.
برگرداندن مشتریان با ارسال نوتیفیکیشن به اپ
با ارسال نوتیفیکیشن به مشتری، می توانید او را از اتفاقات خاص فروشگاه خود مطلع کنید. این موضوع سبب می شود مشتریانی که برند شما از ذهنشان رفته دوباره به فروشگاه شما بازگردند.
برای هر تغییر به راحتی از همان پنل مدیریت همیشگی می توانید وب سایت و اپلیکیشن را با هم به روز کنید.
نسخه Native اندروید و ios
اپلیکیشن سپهر به صورت جداگانه برای اندروید و ios طراحی شده و از هیچ یک از روش های هیبریدی نظیر webview یا … استفاده نشده است. این موجب سرعت و کیفیت بسیار بالاتر و مصرف دیتای کمتر می شود.
ایجاد بی نهایت صفحه در اپلیکیشن
به راحتی و از همان پنل همیشگی، صفحات مخصوص اپلیکیشن بسازید. در اپلیکیشن، ایجاد صفحات محدودیتی ندارد و میتوانید بی نهایت صفحه در اپ فروشگاه خود وارد کنید. صفحاتی را که ایجاد کرده اید، با هر بار باز کردن اپلیکیشن در موبایل مشتری بروز رسانی می شود.
ارسال اتوماتیک به بازار و سایر اپ استورها
نگران انتشار اپلیکیشن اندروید و iOS خود در بازار و سایر فروشگاه های اپلیکیشن نباشید. اینکار را نیز ما برای شما انجام میدهیم.
تشخیص خودکار اپ و پیشنهاد برای نصب
کافی است کاربر به وب سایت شما با موبایل مراجعه کند . به طور خودکار به او پیشنهاد نصب اپلیکیشن اندروید و یا iOS داده می شود.
امکان مقایسه محصولات
مقایسه ی کالا اصلی ترین دلیل کاربران برای خرید اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی است. این امکان که از طریق اپلیکیشن موبایل کاربر بتواند به راحتی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی شما را مقایسه نماید سبب می شود کاربر اطمینان بیشتری نسبت به وب سایت شما پیدا نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.