امروزه، یکی از چالش هایی که افراد در اینستاگرام با آن مواجه می شوند و از خود همیشه سوال می پرسند که چگونه مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟ یکی از راه های موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ، شناختن مخاطبان هدف می باشد. شاید از خود بپرسید که مخاطبان هدف یعنی چه؟ مخاطبان هدف، افرادی هستند که صفحه اینستاگرامی شما را دنبال می کنند و همیشه در انتظار هستند تا شما محتوا های تبلیغاتی جدیدی منتشر نمایید. اگر در اینستاگرام مارکتینگ نتوانید مخاطبان هدف خود راشناسایی نکنید، ممکن است دچار شکست بشوید.

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، مخاطبان هدف مهم ترین بخش اینستاگرام مارکتینگ می باشد. جالب است بدانید که هرچه مخاطبان هدف شما در اینستاگرام یا حتی دیگر شبکه های مجازی زیاد تر باشد، موجب می شود تا شما بتوانید مشتریان زیادی را به کسب و کار خود فرا بخوانید به موفقیت های زیادی برسید. اما برای یافتن مخاطبان هدف، می بایست از ترفند هایی استفاده نمایید تا دیگر با سوال چگونه مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام پیدا کنیم، مواجه نشوید. در ادامه با ما همراه باشید تا با ترفند های یافتن مخاطبان هدفمند خود در اینستاگرام آشنا شوید.

ترفند هایی برای یافتن مخاطبان هدف در اینستاگرام

بسیاری از افراد، زمانی که از خواب بیدار می شوند اولین کاری که انجام می دهند، چک کردن اینستاگرام خود می باشد. اگر خودتان را به جای مخاطبان قرار دهید، به این نتیجه می رسید که می بایست صفحات مهم خود را فقط بازدید نمایید و منتظر پست های جدید آن باشید. به همین دلیل، برای آن که بتوانید مخاطبان هدف خود را تشخیص دهید، می بایست در زمان های خاصی از جمله صبح زود، بازدید های پست اینستاگرام خود را چک نمایید. البته، با یک بار چک نمودن نمی توانید اطمینان حاصل نمایید که بازدید کنندگان می توانند مخاطب هدفمند شما باشند یا نه. به همین لیل ، می بایست پنج مرتبه این کار را انجام دهید تا بتوانید از مخاطبان هدف خود اطمینان حاصل نمایید.

بسیاری از افراد از خود سوال می پرسند که با کمک ترفند کامنت، چگونه مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟ یکی از ترفند های یافتن مخاطبان هدف در اینستاگرام، استفاده از کامنت ها می باشد. زمانی که شما یک پست تبلیغاتی را درون صفحه اینستاگرام خود قرار می دهید، موجب می شود تا مخاطبان هدف سریعا برای آن پست کامنت بگذارند و نظر خود را بگویند. البته، زمانی می توانید مخاطبان هدف خود را به صورت دقیق شناسایی کنید که حداقل آن ها برای پست های تبلیغاتی شما، سه الی چهار بار کامنت بگذارند.

شمارش لایک و مشاهده افرادی که پست های تبلیغاتی شما را لایک نموده اند، می تواند یک ترفند بسیار خوب برای شناخت مخاطبان هدف می باشد. بسیاری از افراد با این سوال مواجه می شوند که به کمک لایک، چگونه می توان مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟ زمانی که شما پست های تبلیغاتی خود را قرار می دهید، می بایست 60 الی 120 دقیقه صبر کنید و سپس وارد صفحه خود بشوید و بر روی قسمت علاقه مندی ها کلیک نمایید. افرادی که در دوساعت اول، پست تبلیغاتی شما را مشاهده نموده اند و آن را جزو علاقه مندی های خود قرار داده اند، می توانند بدون شک جزو مخاطبان هدف شما باشند. اما فراموش نکنید برای تشخیص مخاطبان هدف خود از روی لایک اینستاگرام، می بایست حداقل دو بار مشاهده نمایید که افراد پست های شما را جزو علاقه مندی های خود قرار می دهند.

بسیاری از افراد با این سوال مواجه می شوند که با استفاده از پست های نظر سنجی، چگونه مخاطبان هدف خود را اینستاگرام پیدا کنیم؟ پیشنهاد می شود روزانه یک الی دو مرتبه، یک پست نظر سنجی برای مخاطبان خود در اینستاگرام قرار دهید. زمانی که پست نظر سنجی شما تکمیل شد، به جواب های داده شده توسط مخاطبان خود دقت کنید. اگر تعداد جواب های مثبت بیش از منفی بودند و افراد نظر مثبتی را نسبت به پست های شما داشتند، نمی توان قطعا آن ها را جزو خاطبان هدف شناخت. چرا که مخاطبان هدف، نظراتی دارند که سعی می کنند آن ها را با شما درمیان بگذارند تا شا بتوانید با کمک نظرات آن ها پست های بسیار خوبی را در اینستاگرام قرار دهید.

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، شناختن مخاطبان هدف در اینستاگرام می تواند یک مسیر به سوی موفقیت شما باشد. برای آن که بتوانید مخاطبان هدف خود را به طور دقیق مشاهده نمایید و نظرات آن ها را بپرسید، می بایست از ترفند های ذکر شده استفاده نمایید تا بتوانید مخاطبان هدف خود را شناسایی نمایید و با نظر آن ها پست های تبلیغاتی موفقی را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. برای مطالعه مقاله اهمیت طراحی گرافیکی در اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.