پیشرفت تکنولوژی بسیار بیشتر از آن است که بتوان به سادگی به گرد آن رسید. شاید یکی از سریعترین پیشرفت ها در زمینه های مختلف دیجیتال به وقوع پیوسته است. در واقع صنایع دیجیتال به شدت تحت تاثیر پیشرفت تکنولوژی با جهش مواجه شده و حالا یکی از سردمداران صنعت هستند.
تجارت الکترونیک واژه ای است که قدمت زیادی را به خود اختصاص نداده اما می توان به جرات گفت که از بهترین نوع تجارت در دنیای امروز است. برای وارد شدن به این تجارت پر سود ، تنها اطلاعات در زمینه تجارت کافی نیست. تجارت گذشته رمز و راز هایی داشته که آن اطلاعات برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک لازم اما کافی نبوده و نیست.

آشنایی با فضا و امکانات دیجیتال برای تجارت الکترونیک از اهمیت بالایی برخوردار است. البته مشخص است که داشتن اطلاعات از فضای دیجیتال نیز به تنهایی کافی نیست و باید هم اطلاعات دیجیتال و هم اطلاعات تجارت به صورت توامان در اختیار تاجر الکترونیک باشد.
تجارت الكترونيك به عنوان يكي از ملزومات تجارت در دنياي امروز شناخته شده است. با توجه به آنچه كه گفته شد ، براي ورود به اين عرصه یا باید هر دو ویژگی آشنایی با اصول تجارت و فضای دیجیتال را با هم داشت و یا اینکه از مشاور استفاده کرد. مشاور تجارت الکترونیک با تسلط بر این دو حوزه می تواند نقشه راه کسب و کار دیجیتال را مشخص نماید.
نقش مشاوره تجارت الکترونیک در کسب و کار دیجیتال ، نقش هدایتگرانه بوده و به همین علت است که برخی نام منتور را بر مشاور این حوزه نهاده اند. با توجه به آشنایی مشاور تجارت الکترونیک به زمینه های دیجیتال و ابزارهای دیجیتالی ، مسیر راه تجارت الکترونیک به بهترین نحو طی خواهد شد.
در صورتی مشاوره تجارت الکترونیک به خوبی صورت می گیرد که مشاور، شناخت درستی از فضای کسب و کار به دست آورد. این موضوع با ارائه اطلاعات صحیح صاحبان کسب و کار به مشاور تجارت الکترونیک صورت می گیرد. برای مطالعه علت ورود کسب و کارهای قدیمی به تجارت الکترونیک اینجا کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.